Friday, June 13, 2008

These dreams

Een pand nabij de inundatiewerken van Utrecht met een behoorlijke lap grond eromheen dat 50 jaar onbewoond was. Dat lijkt bijna onmogelijk. Is het ook, behalve in je dromen. Ik blijf me verbazen over al die hersenspinselen aan gene zijde van de bewustzijnsbarrière en heb besloten voorzover ik mij de dromen herinner, ze toe te vertrouwen aan mijn Blog op Hyves. Een soort verslag van de dagelijkse dingen, maar dan anders zeg maar

Een goede vriendin van mij (die in werkelijkheid aan de Linge woont) heeft dat fraaie vestingwerkenhuisje dan toch maar gekocht. Een ander opmerkelijk fenomeen in deze droom betrof de transitie van vriendin tot (van héél lang geleden) buurmeisje, temeer omdat dat buurmeisje destijds geen omkijkpotentie had, maar in mijn droom wel degelijk.

No comments: